blog blog .

blog

يك بازي پر هيجان گروهي ، بازي «چو و پل»

چو و پل يك بازي جالب محلي است كه در گذشته اين بازي بصورت گروهي در اكثر روستا ها انجام مي شد. اين بازي توسط دو گروه انجام مي شود و به دو چوب و دو خشت نياز است. گروه اول كه بازي را شروع مي كنند با قرعه انتخاب مي شوند. در قسمت زير روش انجام دادن بازي محلي چو و پل را قرار داده ايم. براي آموزش روشهاي انجام اين بازي جالب و پرهيجان گروهي در سايت پرشين وي همراه ما باشيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۸:۱۰ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

فروش لوله و اتصالات

عمده فروش لوله و اتصالات ، لوله ها و اتصالات نقش تاثيرگذاري در صنايع مختلف دارند. به طوري كه استفاده از آنها در بسياري از مشاغل ضروري خواهد بود. امروزه انواع لوله ها و اتصالات، توسط توليد كننده هاي مختلف ساخته مي شوند. اين لوله ها و اتصالات با كيفيت بالا و قيمت هاي مختلف به بازار عرضه مي‌ شوند . با ما همراه باشيد تا در اين مقاله شما را با عمده فروش لوله و اتصالات بيشتر آشنا كنيم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۷:۱۷ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

يك بازي بانشاط ، بازي محلي صندلي بازي

در گذشته افراد براي سرگرمي و نشاط اوقات فراغتشان را با بازي هاي جالب و محلي سپري مي كردند. صندلي بازي نيز از بازي هاي جالب محلي است كه در فضاي باز، با بيشتر از چهار نفر و تعدادي صندلي انجام مي شود. افراد شركت كننده در اين بازي براي برنده شدن بايد چابك باشند. در قسمت زير روش انجام دادن بازي محلي صندلي بازي را قرار داده ايم. براي آموزش روش انجام دادن اين بازي محلي در سايت پرشين وي همراه ما باشيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۶:۲۵ توسط:blog موضوع: نظرات (0)